Centrum voor Traumageriatrie

Verbeteren door onderzoek en innovatie

Het Centrum voor Traumageriatrie streeft naar de beste zorg voor kwetsbare ouderen met een gebroken heup. De beste zorg is zorg die steeds verbetert. Wij testen en vernieuwen onze zorg door wetenschappelijk onderzoek te doen en nieuwe ideeën te bedenken. Hier werken we continu aan.

Het wetenschappelijk onderzoek wordt gedaan door arts-onderzoekers. Zij zijn afgestudeerd arts en werken als onderzoeker. In ons wetenschappelijk onderzoek werken we samen met collega’s uit ziekenhuizen in Nederland en in het buitenland. De resultaten van onze onderzoeken delen we in (internationale) tijdschriften. Want samen kunnen we meer bereiken dan alleen.

Meewerken aan onderzoek

Als u behandeld wordt in het St. Antonius Ziekenhuis kan het zijn dat u gevraagd wordt om mee te doen aan een van onze onderzoeken. Dit is altijd vrijwillig, u bent dus nooit verplicht om hieraan mee te doen.

Recent onderzoek

Hieronder leest u meer over onze meest recente onderzoeken. Ook vindt u een lijst van alle artikelen waar onze onderzoekers aan hebben gewerkt.