Ziekenhuis Utrecht

Met het openbaar vervoer naar St. Antonius Ziekenhuis Utrecht

Zowel per trein als per bus is ons ziekenhuis in Utrecht makkelijk bereikbaar. Voor actuele ov-reisinformatie en dienstregelingen verwijzen we u naar de websites van de regionale vervoerders U-OV of Syntus. U kunt ook kijken op www.9292.nl, de NS reisplanner of bellen naar 0900-9292 (€ 0,90 p/m, max. € 18,00). U kunt het beste ‘St. Antonius Ziekenhuis’ als zoekterm gebruiken in plaats van ‘Sint Antonius Ziekenhuis.’

Trein

De sprinter tussen Utrecht Centraal en Woerden stopt op Station Leidsche Rijn dat op 600 meter van het ziekenhuis ligt. Bij Station Leidsche Rijn Centrum is een busstation. U kunt vanaf hier de bus nemen naar het ziekenhuis (uitstappen halte Jazzsingel of Soestwetering), een OV-fiets huren (3 minuten fietsen), of naar het ziekenhuis lopen (ca. 10 minuten lopen).

Bus

Vlak voor de hoofdingang van het ziekenhuis bevinden zich twee bushaltes: halte Soestwetering en halte Jazzsingel. Verschillende buslijnen vanuit de hele regio Utrecht stoppen hier.

Pendelbus

Als extra service kunt u ook (gratis) gebruikmaken van onze pendelbus. Deze rijdt volgens een vaste dienstregeling tussen onze ziekenhuizen in Utrecht en Nieuwegein en de locatie Woerden.

Meer informatie over de pendelbus