Vragen of hulp nodig

Top 5 veelgestelde vragen Mijn Antonius

Top 5

U kunt inloggen op Mijn Antonius nadat u met de activeringscode een account heeft aangemaakt en geactiveerd. Vervolgens kunt voortaan te allen tijde inloggen door onderstaande stappen te doorlopen:

1. Klik op ‘Inloggen Mijn Antonius’. U komt op de welkomstpagina van Mijn Antonius.
  2. Vul rechtsboven uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Klik op ‘Inloggen’.
  3. U ontvangt een inlogcode via een sms-bericht. Vul deze code in en klik op ‘Volgende’.
  4. U bent nu direct ingelogd en kunt gebruik maken van Mijn Antonius.

U kunt ook de handleiding ‘Inloggen’ met paginavoorbeelden raadplegen.

U gaat naar ‘Inloggen Mijn Antonius’. Op de welkomstpagina klikt u op ‘Gebruikersnaam vergeten?’ of ‘Wachtwoord vergeten?’ Op deze pagina’s kunt u uw gebruikersnaam opvragen of uw wachtwoord opnieuw instellen.

U kunt ook de handleiding 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten' met paginavoorbeelden raadplegen.

Een oorzaak kan zijn dat er nog geen mobiel telefoonnummer van u geregistreerd is in het ziekenhuis of dat er bij het invoeren van uw gegevens een typefout is gemaakt. Mocht het probleem zich blijven voordoen, neem dan contact op met de Helpdesk Mijn Antonius via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of via T 088 320 81 00 (van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).

Ja, dat is mogelijk. Een familielid, kennis of iemand anders zijn waarvoor u zorgt kan u machtigen om zijn/haar gegevens in te zien. Uiteraard moet deze persoon daarvoor toestemming geven.

Op de pagina Wie heeft toegang tot Mijn Antonius? leest u hoe u dit kunt regelen.

Wat heeft u nodig?

Om gebruik te kunnen maken van Mijn Antonius heeft u een e-mailadres en een 06-nummer nodig. Hiermee vraagt u een activeringscode* aan die u nodig heeft om uw toegang tot Mijn Antonius te activeren.

Beperkte of volledige toegang

Uw medische gegevens zijn alleen van u. Wij vinden het belangrijk daar zeer zorgvuldig mee om te gaan. Daarom krijgt u pas volledige toegang tot Mijn Antonius als u door een medewerker van het ziekenhuis geïdentificeerd bent.

U kunt Mijn Antonius thuis activeren. U kunt dan al afspraken maken en vragenlijsten invullen. Na identificatie door een medewerker van het St. Antonius krijgt u toegang tot alle mogelijkheden van Mijn Antonius.

Bekijk op onze pagina Mijn Antonius activeren welke stappen u hiervoor doorloopt.

*Let op: uw activeringscode is na ontvangst 14 dagen geldig. Maak uw account daarom graag binnen 2 weken na ontvangst van deze code aan.

Veelgestelde vragen

Op de pagina veelgestelde vragen en antwoorden vindt u een antwoord op de overige meest gestelde vragen over Mijn Antonius.

Op de pagina 'Zo gebruikt u Mijn Antonius' vindt u uitleg over de verschillende functionaliteiten van Mijn Antonius.

Mijn Antonius Helpdesk

Heeft u vragen over Mijn Antonius of hulp nodig? Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

• Via e-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
  • Of telefonisch: T 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag van 09.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.30 uur).
  • U kunt ook terecht bij medewerkers van de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 16.30 uur). Er is hiervoor geen afspraak nodig.
  • Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de computer of van uw tablet of telefoon? Dan kunt op locatie Nieuwegein terecht bij de vrijwilligers tijdens de computerinloop. Zij hebben de tijd om u rustig op weg te helpen. De vrijwilligers zijn aanwezig op:
    • Maandag, woensdag en vrijdag: van 09.00 tot 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: van 13.00 tot 15.00 uur
    • U vindt hen achterin de wachtruimte bij de apotheek.

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

• Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het probleem over uw Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg (indien mogelijk) een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.