Vraag en antwoord Mijn Antonius
Hier vindt u het antwoord op veelgestelde vragen over Mijn Antonius.
Vragen over Mijn Antonius of hulp nodig?
Neem contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:
- E-mail: mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl
- Telefonisch: 088 320 81 00 (maandag t/m vrijdag 09.00 - 12.00 uur en 13.00 - 16.00 uur)
U kunt ook terecht bij de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag 08.00 - 16.30 uur). Hiervoor is geen afspraak nodig.
Hulp nodig bij gebruik computer, tablet, telefoon of Mijn Antonius?
De vrijwilligers van het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO-punt) helpen u gratis verder.
- Waar?
- Locatie Utrecht: 1e verdieping, naast de apotheek
- Locatie Nieuwegein: begane grond, achterin de wachtruimte bij de apotheek
- Een bibliotheek bij u in de buurt
- Wanneer?
- Maandag, woensdag en vrijdag: 09.00 – 11.00 uur
- Dinsdag en donderdag: 13.00 – 15.00 uur
Lees meer over welke gegevens de Mijn Antonius helpdesk nodig heeft om u te helpen
Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:
- Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
- Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
- Gaat het om uw eigen Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
- Voeg, als het kan, een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe.