Ik heb Mijn Antonius - hoe gebruik ik het?

Vraag en antwoord Mijn Antonius

Hier vindt u het antwoord op veelgestelde vragen over Mijn Antonius. 

Vragen over Mijn Antonius of hulp nodig?

Neem contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

U kunt ook terecht bij de Centrale Receptie op de locaties Nieuwegein en Utrecht (maandag t/m vrijdag 08.00 - 16.30 uur). Hiervoor is geen afspraak nodig.

Hulp nodig bij gebruik computer, tablet, telefoon of Mijn Antonius? 

De vrijwilligers van het Informatiepunt Digitale Overheid (IDO-punt) helpen u gratis verder. 

  • Waar?
    • Locatie Utrecht: 1e verdieping, naast de apotheek
    • Locatie Nieuwegein: begane grond, achterin de wachtruimte bij de apotheek
    • Een bibliotheek bij u in de buurt
  • Wanneer?
    • Maandag, woensdag en vrijdag: 09.00 – 11.00 uur
    • Dinsdag en donderdag: 13.00 – 15.00 uur

Vermeld in uw e-mail of aan de telefoon:

  • Uw naam en geboortedatum, de 4 cijfers van uw postcode en uw telefoonnummer (zodat we direct alle informatie hebben om uw melding goed af te handelen).
  • Wat is het probleem in Mijn Antonius en wanneer deed het zich voor?
  • Gaat het om uw eigen Mijn Antonius-account, dat van uw kind of dat van u als gemachtigde voor uw kind?
  • Voeg, als het kan, een schermafbeelding of de tekst van de foutmelding toe. 
Terug naar boven