Gezondheid is meer dan niet-ziek-zijn. In een gesprek volgens het Positieve Gezondheid-principe ligt de focus niet op ziekte, maar op wat voor u belangrijk is.
U komt wekelijks naar het Dialysecentrum voor dialyse. Er kan een moment komen dat u overweegt te stoppen met dialyse of dat dit om medische redenen nodig is.