A.J.M. (Anneke) van den Bosch

(Kinder)diabetes­verpleegkundige

Bij het behandelen en begeleiden van patiënten vind ik het belangrijk om volgens de laatste richtlijnen, met de nieuwste technieken en ontwikkelingen te werken. Maar daarbij vooral oog te hebben voor de mens met diabetes. Het zoeken naar een passende aanpak voor ieder afzonderlijk zie ik als een uitdaging. Als diabetescoach help ik mensen met acceptatie problematiek, als het steeds maar niet lukt om de dingen te doen die nodig zijn, of als er te veel focus is op diabetes en totaal geen ruimte meer is voor andere dingen in het leven. Ik ben gedreven en positief, creatief in het zoeken naar oplossingen ook daar waar ze soms niet lijken te zijn.

Talen

• Nederlands
  • Engels

Werkervaring