Agenda-overzicht

Fit tijdens en na de behandeling van borstkanker

31 mei 2023

Voeg toe aan agenda

Op woensdag 31 mei vindt in het St. Antonius Ziekenhuis Utrecht een interactieve bijeenkomst plaats voor (ex-)patiënten met borstkanker. We bespreken tips en adviezen om een goede fysieke conditie te krijgen en deze te behouden.

U kunt de bijeenkomst online bijwonen of op locatie (via een groot scherm in een zaal). Neemt u op locatie deel, dan kunt u na de bijeenkomst meedoen aan een work-out.

Sprekers

• Sportarts, St. Antonius Ziekenhuis
  • Fysiotherapeut, OOFU
  • Oncologisch fysiotherapeut, St. Antonius Ziekenhuis

Programma

• 09.00 tot 10.00 uur: bijeenkomst (online of op locatie: in het auditorium van het St. Antonius Ziekenhuis Utrecht, of in het Toon Hermans Huis in Ziekenhuis Rivierenland Tiel)
  • 10.00 tot 10.15 uur: koffie/theepauze
  • 10.15 tot 10.45 uur: work-out (op locatie)

Bij deze bijeenkomst zijn ook ervaringsgelijken aanwezig om hun ervaringen over het onderwerp te delen.

Meer informatie

Heeft u vragen over deze bijeenkomst? Mail naar buddyhuis@antoniusziekenhuis.nl. Eerdere webinars/bijeenkomsten kunt u hier terugkijken.

Dit webinar wordt georganiseerd door het St. Antonius Kankercentrum samen met Ziekenhuis Rivierenland Tiel en het Buddyhuis.