Vraag & antwoord Mijn Antonius

Inloggen & uitloggen in Mijn Antonius

Veelgestelde vragen over het inloggen & uitloggen in Mijn Antonius

Hoe kan ik inloggen op Mijn Antonius?

U kunt inloggen op Mijn Antonius nadat u met de activeringscode een account heeft aangemaakt en geactiveerd. Vervolgens kunt voortaan te allen tijde inloggen door onderstaande stappen te doorlopen:

  1. Klik op ‘Inloggen Mijn Antonius’. U komt op de welkomstpagina van Mijn Antonius.
  2. Vul rechtsboven uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Klik op ‘Inloggen’.
  3. U ontvangt een inlogcode via een sms-bericht. Vul deze code in en klik op ‘Volgende’.
  4. U bent nu direct ingelogd en kunt gebruik maken van Mijn Antonius.

U kunt ook de handleiding ‘Inloggen’ met paginavoorbeelden raadplegen.

U heeft momenteel waarschijnlijk een account met beperkte toegang.

Uw medische gegevens zijn alleen van u. Wij vinden het belangrijk daar zeer zorgvuldig mee om te gaan. Daarom krijgt u pas een uitgebreid account in Mijn Antonius als wij u in het ziekenhuis persoonlijk kunnen identificeren. Tijdens uw eerstvolgende bezoek aan het St. Antonius kunnen wij u, na identificatie, volledige toegang geven.

Lees hier meer over een volledig en beperkt account.

Als u even geen gebruik maakt van Mijn Antonius, dan wordt u automatisch na 20 minuten uitgelogd.

De meest voorkomende problemen zijn:

  • Uw account is nog niet geactiveerd.
  • Controleer uw wachtwoord. Uw wachtwoord bevat minimaal 8 karakters, 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 bijzonder teken.

Mocht het probleem zich blijven voordoen, dan kunt u contact opnemen met de Mijn Antonius Helpdesk via mijnantonius@antoniusziekenhuis.nl of via T 088 320 81 00.

U gaat naar ‘Inloggen Mijn Antonius’. Op de welkomstpagina klikt u op ‘Gebruikersnaam vergeten?’ of ‘Wachtwoord vergeten?’ Op deze pagina’s kunt u uw gebruikersnaam opvragen of uw wachtwoord opnieuw instellen.

U kunt ook de handleiding 'Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten' met paginavoorbeelden raadplegen.

Als uw account geblokkeerd is, kunt u contact opnemen met de Mijn Antonius Helpdesk. Zij kunnen uw account weer activeren.

 Klik rechtsboven op ‘Uitloggen’ om uit te loggen uit Mijn Antonius.

Als u langer dan 20 minuten geen gebruik maakt van Mijn Antonius, dan wordt u ter beveiliging automatisch uitgelogd. Om verder te gaan is het nodig dat u opnieuw inlogt.

Vragen?

Neem dan contact op met de Mijn Antonius Helpdesk:

avatar_op_wit-hand_links_1_1.jpg
Terug naar boven